FCUK Parfymer
French Connection (FCUK) är ett framstående modeföretag som grundades under 1970-talet i Storbritannien. Med en passion för kreativitet och stil erbjöd de sina egna klädkollektioner som snabbt blev populära. Under 2003 expanderade French Connection sitt sortiment genom att lansera sin första doft, vilket blev en stor framgång.
Sedan dess har French Connection fortsatt att erbjuda en rad förföriska dofter för både män och kvinnor. Deras damparfymer och manliga dofter är skapade för att reflektera varje individ och erbjuda en unik och minnesvärd doftupplevelse.
Varje French Connection-doft är noggrant sammansatt för att erbjuda en harmonisk blandning av noter och skapa en aura av självsäkerhet och stil. Från fräscha och blommiga dofter till sensuella och träiga accenter, finns det en French Connection-doft för varje tillfälle och personlighet.
Utforska den spännande världen av French Connection-doftkollektionen och låt dig inspireras av deras tidlösa och trendiga dofter. Beställ din egen flaska av en French Connection-parfym idag och låt dina sinnen omfamnas av en doft som är lika unik som du är.
Showing all 10 results, including child brands
-
Det ursprungliga priset var: 395 kr.219 krDet nuvarande priset är: 219 kr. Köp
-
Eau De Toilette Herr, Toppsäljare
Det ursprungliga priset var: 395 kr.189 krDet nuvarande priset är: 189 kr. Köp -
Det ursprungliga priset var: 395 kr.219 krDet nuvarande priset är: 219 kr. Köp
-
Det ursprungliga priset var: 395 kr.199 krDet nuvarande priset är: 199 kr. Köp
-
Det ursprungliga priset var: 395 kr.269 krDet nuvarande priset är: 269 kr. Köp
-
Det ursprungliga priset var: 395 kr.199 krDet nuvarande priset är: 199 kr. Läs mer
-
Det ursprungliga priset var: 395 kr.209 krDet nuvarande priset är: 209 kr. Köp
-
Det ursprungliga priset var: 395 kr.199 krDet nuvarande priset är: 199 kr. Läs mer
-
Det ursprungliga priset var: 395 kr.219 krDet nuvarande priset är: 219 kr. Köp
-
Det ursprungliga priset var: 395 kr.199 krDet nuvarande priset är: 199 kr. Köp
Showing all 10 results, including child brands